Heräsin aamuyöstä kesken hauskan unen, ja vaikka mua naurattikin ihan hillittömästi, niin kyllä myös lievästi harmitti herätä kesken kaiken. Siitä oli hyvää vauhtia tulossa elämäni ensimmäinen seksiuni. :D

Näin unta, että meillä kotikotona maalla naapurin setä rakastui minuun. :) En minäkään kauheasti vastaan pyristellyt. Hän on hiukan isääni nuorempi, tällä hetkellä ehkä n. 60-vuotias, mutta unessa hän oli suunnilleen mun ikäinen. Olen kyllä joskus kauan sitten huomannutkin, että onpa mukavan näköinen mies, mutta en kyllä koskaan ole häntä eroottisessa mielessä ajatellut. Varsinkin kun hän on naimisissa. Hän oli ainakin nuorempana varsin epäsuomalaisen näköinen: paksut mustat hiukset ja tummat silmät, eli ihan mun tyyppiäni. ;) Jostakin kumman syystä vanhemmat miehet ovat aina olleet kiinnostuneita minusta siitä lähtien, kun täytin 13. (Tosin Mayan mielestä siihen ei ole mitään kumman syytä, vaan syy on hyvin yksinkertainen - mun rinnat. :p ) Oli miten oli, mun mielestä se on aina ollut melko kiusallista. Tämän unen jälkeen mun lienee pakko vähintään tutkiskella suhtautumistani vanhempiin herroihin, ellei jopa peräti muuttaa sitä. :)

Unessa me oltiin jossakin vanhassa rintamamiestyyppisessä talossa, joka etäisesti muistutti sitä lapsuudenkotiani, mistä mun ensimmäiset muistikuvani ovat. Olen siinä ymmärryksessä, että me oltiin ostettu se talo yhdessä, tai hän oli ostanut sen minulle/meille. Talo oli alkuperäiskunnossaan, ja totta kai sitä piti remontoida. Voi herrajestas sentään! Mies heitteli jotain lankkuja ja kakkosnelosia ilman paitaa (tää mies omistaa muuten oikeassakin elämässä sahan* :D ) ja flirttaili ja hymyili mulle koko ajan. Aloin olla kuin kissa pistoksissa, ja hitsi vieköön kun heräsin juuri silloin, kun hän oli vaihtamassa lakanoita sänkyynsä! Sen lisäksi että mua herätessäni nauratti ihan mahdottomasti, olin aivan hikinen ja hirveässä kiimassa. Olisin niin mielelläni nähnyt unen loppuun asti! Me ei ehditty vielä edes suutelemaan!
(* Ei, tässä ei ole kyse Teuvo Hakkaraisesta! :D )

Kaikesta ihanuudestaan huolimatta unen pääpointti ei kuitenkaan ollut eroottisuus. Oi miten ihana tunne olikaan, kun joku katsoi minua hyväksyvästi ja ihaillen! Viime kerrasta on aivan liian kauan. Toki siitä katseesta välittyi seksuaalinen himokin, mutta myös välittäminen ja ihailu. Olen onnellinen, että sain kokea sen edes unessani.


love-couple-in-the-dark-night.jpg

Kuvan lähde