Kuten näkyy, minua ei ole täällä näkynyt! Se tarkoittaa, että olen koko ajan menossa enkä muista koko blogia. :)  Kirjoitan tämän tekstin ajatuksesani muokata tästä ihan oikea bloggaus jossain vaiheessa, mutta saa nähdä, milloin ehdin tai muistanko ylipäätään enää siinä vaiheessa, mitä olen aikonut kirjoittaa. Ainakin yksistä katastrofitreffeistä mun pitäisi muistaa kertoa. :D

Huhtikuu on mennyt hurjaa vauhtia. Jos en ole ollut töissä, olen ollut nukkumassa joko kotona tai Visan kainalossa. Ollaan oltu paljon hänen mökillään ja meillä on ollut todella kivaa yhdessä. Ylipäätään meidän suhteessa on kaikki niin hyvin, että mä joskus mietin, onko tämä ihan oikeasti totta. Ajoittain on tuntunut, että kaikki rakkauselokuvien klisheet käy toteen meidän suhteessa, eikä sitä meinaa millään käsittää. Olen niin onnellinen kuin vain olla voi! 

Hauskaa ja turvallista vappua kaikille!