Vaikka olenkin seurannut useita horoskooppisivustoja jo vuosia, en suinkaan ole mikään astrologian asiantuntija. Merkuriuksen perääntyminen tuntuu kuitenkin painuneen mielen syvyyksiin lähtemättömästi. Merkurius perääntyy tavallisesti 3-4 kertaa vuodessa, kuten juuri nyt 25.10 saakka. Väitetään, että kun Merkurius perääntyy, niin elektroniikka tökkii, kommunikointi ei suju ja vanha suola janottaa. Jos olen oikein ymmärtänyt, se on ylipäätään aikaa, jolloin katse kääntyy sisimpään ja/tai menneeseen.

Merkuriusta tai ei, viime päivinä on taas tuntunut, että kaikki vempeleet hajoaa käsiin, mukaan lukien oma keho. Tuleeko nää muillekin tällein sarjoissa vai vaan mulle?
Mulla on ollut lukemattomia oireettomia virtsarakontulehduksia elämässäni, ja taas on semmoinen olo, että niin taitaa olla nytkin. Koska oon ihan p.a., en ole mennyt päivystykseen käkkimään, kun ei kuitenkaan ole varaa lääkkeisiin. Olen yrittänyt lipittää karpalomehua ja ottaa kipulääkettä. Eihän tässä mitään järkeä ole, mutta taidan pärjätä maanantai aamuun näin.
Netti on tänään jumittanut koko päivän niin tietsikalla kuin puhelimella. Pesukone lopetti yhtäkkiä pesemisen kesken ohjelman, vaikka onneksi jatkoikin ihan normaalisti, kunhan käynnistin sen uudelleen. Kun paistoin pitsaa, uuni lämpeni jostain kumman syystä vain sataan asteeseen, vaikka olin säätänyt sen 250 asteeseen. Se jatkoi kyllä lämpiämistään, kunhan säädin vivut tasan tarkkaan oikeaan asentoon. Saunan lämpeneminen löylykuumaksi kestää yhtäkkiä melkein tunnin, eli nähtävästi kiukaasta on palanut vastus.
Mistä tulikin mieleen, että makkarin patteri ei ole toiminut kunnolla moneen vuoteen, eli siellä taitaa Merkurius perääntyä jatkuvasti. :)


sldkfa%C3%A4-normal.jpg

Josephine Wall : Doorway to the Stars