Oon täällä jo monta kuukautta hokenut ties mitä tosiasioita. Asiat voi olla tosia, mutta silti muuttuvia. Tällä hetkellä tosiasia on, että mä en luota Visaan pätkääkään. Miten ihmeessä tässä näin pääsi käymään?

Musta tuntuu ensinnäkin, että en voi myöntää itselleni yhtä tosiasiaa, vaikka olen sen tavalla tai toisella koko ajan tiennyt: mä en ole polyamorinen. Mä en halua Visalle ketään toista naista itseni lisäksi. Se lävähti mun tajuntaani jo heti tuon linkittämäni kirjoitukseni aikoihin, mutta en ole välittänyt siitä. Olen halunnut jatkaa tätä huijatuksi tulemisen magiaa, kun on niin ihanaa tulla huomatuksi ja saada säännöllisesti seksiä. Ja haluan jatkaa sitä yhä. Koska aina on pieni mahdollisuus, että sittenkin yllätän itseni. Näin sen selitän itselleni. Sitä paitsi, se ettei halua jotain, ei tarkoita, etteikö sitä voisi kuitenkin sallia.

Hyvistä aikeistani huolimatta en ole lopettanut Visan stalkkaamista, koska enhän mä voi, koska ennemmin tai myöhemmin se jää kiinni. Mulle on muodostunut lähes pakonomainen tarve todistaa olevani oikeassa epäilykseni suhteen: Visa on pelkkä huijaripukki. Aiemmin kirjoitin, että ihan sama, vaikka hän olisi pukki - rakastaisin häntä silti. Joo, niin varmaan rakastaisinkin, koska pukkeus ei ole se pointti. Pointti on siinä, että hän saattaa esittää mulle yhtä, vaikka tekee oikeasti toista. (Sanokaa, että mä olen sairas tässä vainoharhassani.) Tuo onkin sitten jo valehtelua, ja valehtelijan kanssa mä en ole, enkä tule olemaan suhteessa. Hän systemaattisesti sanoo ja antaa ymmärtää, että on tällä hetkellä vain minun kanssani eikä paneskele ympäriinsä, vaikka mä olen näkeväni merkkejä tästä paneskelusta vähän kaikkialla. Mä siis tunnun vain odotan hetkeä, kun saan hänet kiinni Suuresta Huijauksesta. Ja kun luen vanhoja kirjoituksiani ja tekstareitani kavereilleni, niin tätä paljastumisen odottelua on jatkunut tammikuusta asti... 

Mitä ihmettä nyt tapahtui, että kirjoitan näin kiivastuneena? Löysinkö toisen naisen pikkarit sängystään? En. Näinkö hänen suutelevan jotakuta kaupungilla? En. Onko mulla ylipäätään yhtään mitään konkreettista todistetta valehtelusta tai epärehellisyydestä? Ei. Tämänkertaisen kiivastumisen syy on monen tekijän summa. En ole sitä tänne kirjoittanut, mutta oon jo tammikuussa miettinyt, että ihan oikeastiko hänen suunsa haisi vieraalle pillulle ja hiuksensa vieraalle shampoolle. (Ja miksei hän enää ikinä nuole mun pilluani?!)

Stalkkauksellani olen saanut selville, millainen hänen päivärytminsä on hänen kotona ollessaan, eli hän kirjautuu sisään palveluun monta kertaa päivässä. Tiedän, mitä hän tekee, jos tauko on pidempi, koska hän on yleensä aina kertonut mulle menoistaan.
Vaan mitäpä tarkoittaakaan se, jos hän kirjautuu palveluun viikonloppuiltana klo 20 ja sen jälkeen vasta klo 01 jälkeen? No se tarkoittaa tietysti treffejä, joista ei ole kerrottu mulle! Se ei voi tarkoittaa esim. sitä, että hän on pitkän päivän päätteeksi vetänyt pari kaljaa ja nukahtanut sohvalle ja käynyt yöllä tietsikkaa sammuttaessaan vilkaisemassa profiiliaan? Eikä sitä, että hän on törmännyt naapuriin ja jäänyt istumaan iltaa? Ei, ei voi, eikä varsinkaan, jos seuraavana päivänä palveluun kirjaudutaan ensimmäisen kerran vasta klo 13. Ei kukaan nuku viikonloppuna niin pitkään, ellei ole a) paneskellut koko yötä tai b) kotona on seuraa koko aamupäivän tai c) krapulassa. Tää oli nyt eka kerta, kun tämmöinen ihmeellinen gäppi herran logeihin tuli, ja näin mun mahtava mielikuvitukseni tämän tulkitsi. C on tietenkin luonnollisesti poissuljettu vaihtoehto tässä skenaariossa. ;) Huomaatteko miten hyvää mulle ja meidän suhteelle tekee tää mun kyttääminen? :p

Ei tässä suinkaan vielä kaikki. Kun viimein tavattiin tämän yllä kerrotun epäilyttävän tapahtuman jälkeen kysyin, mitä hänen treffielämäänsä kuuluu. Sieltähän tuli vaikka mitä pitkää sepustusta vetäytyvistä naisista loukkaantuneisiin koiriin suoraan mua silmiin tapittaen. Mutta tietysti mä "näin" hänen valehtelevan. Hän puhui aivan liian paljon ja liian nopeasti. Ilmeensäkin oli ihan outo. Ja minä puolestani olen maailman paras ihmisten lukija, varsinkin sellaisten, joita olen tuntenut muutaman kuukauden.

Sanokaa mun sanoneeni. Ennemmin tai myöhemmin hän paljastuu. Ihan varmasti tää on Suuri Kusetus. Ei mulla voi käydä niin hyvä tuuri, että mun kohdalleni osuisi Suuri Rakkaus.



Tarkennus 10.3. - Tämä kirjoitus yrittää olla sarkastinen. Juttuja, joita tässä väitän Visan tekemiksi, on tietojeni mukaan tapahtunut ainoastaan mielikuvituksessani.



https://youtu.be/7tjgjdbXMQw

(Ja miksiköhän pirussa tuohon tulee vain linkki eikä Youtube-ruutua?)